
Jestliže se na vašem Mikžamu v záruční době objeví nějaká závada, nebojte se – jsme tady, abychom vám pomohli!
Reklamace je snadná a rychlá:
Postup při reklamaci:
-
Vyplňte Formulář pro reklamaci (zde) a společně s fotkou vady nám ho zašlete na e-mail info@mikzamo.cz
-
Vyčkejte na naši odpověď.
-
Zboží pečlivě zabalte a společně s vyplněným Formulářem pro reklamaci nám ho pošlete na adresu: Rudoleckého 921/3, Znojmo, 669 02.
-
Poté, co nám zboží přijde a zkontrolujeme ho, od nás obdržíte e-mail o přijetí reklamace a informaci o vrácení peněz.
Zboží nesouhlasí s objednávkou
Pokud vám v balíčku něco chybí nebo jste dostali něco, co jste si neobjednali, ozvěte se nám na e-mail: info@mikzamo.cz
Rádi to s vámi vyřešíme!
Balíček přišel poškozený
Pokud při převzetí zjistíte, že je balíček nebo zboží v něm poškozené, ihned nás kontaktujte na email: info@mikzamo.cz
Pomůžeme Vám reklamaci vyřešit s dopravní společností.
Pamatujte, že nezáleží na tom, jaký problém nastal – jsme tu pro vás a uděláme vše, co je v našich silách, abyste byli s vaším Mikžamem spokojení!
Reklamace
