top of page
Vánoční dárek

Jestliže se na vašem Mikžamu v záruční době objeví nějaká závada, nebojte se – jsme tady, abychom vám pomohli!

 

Reklamace je snadná a rychlá:

 

Postup při reklamaci:

  1. Vyplňte Formulář pro reklamaci (zde) a společně s fotkou vady nám ho zašlete na e-mail info@mikzamo.cz
     

  2. Vyčkejte na naši odpověď.
     

  3. Zboží pečlivě zabalte a společně s vyplněným Formulářem pro reklamaci nám ho pošlete na adresu: Rudoleckého 921/3, Znojmo, 669 02.
     

  4. Poté, co nám zboží přijde a zkontrolujeme ho, od nás obdržíte e-mail o přijetí reklamace a informaci o vrácení peněz. 

 

Zboží nesouhlasí s objednávkou

Pokud vám v balíčku něco chybí nebo jste dostali něco, co jste si neobjednali, ozvěte se nám na e-mail: info@mikzamo.cz

Rádi to s vámi vyřešíme!

 

Balíček přišel poškozený 

Pokud při převzetí zjistíte, že je balíček nebo zboží v něm poškozené, ihned nás kontaktujte na email: info@mikzamo.cz

Pomůžeme Vám reklamaci vyřešit s dopravní společností. 

Pamatujte, že nezáleží na tom, jaký problém nastal – jsme tu pro vás a uděláme vše, co je v našich silách, abyste byli s vaším Mikžamem spokojení!

Reklamace

Vánoční dárek
bottom of page